Ze života recepční

10:13:00

Už víc jak dva roky pracuju na recepci jednoho nejmenovaného tříhvězdičkového hotelu. Oukej, s půlroční přestávkou, kdy jsem byla v Belgii. Ale i tak.

Pracuju na recepci. Což znamená, že za mnou máte chodit, když:
Se chcete ubytovat.
Chcete udělat rezervaci.
Potřebujete se na něco zeptat ohledně služeb hotelu.
Potřebujete poradit cestu do centra/na nádraží/na letiště/k Pražskému Hradu.
Chcete objednat taxi.
Nastal nějaký problém s pokojem.
Chcete si koupit něco z výrobků, které prodáváme na recepci.

Naopak jsou věci, se kterými vám fakt nepomůžeme. Jako třeba:
Chcete led.
Chcete půjčit skleničky/hrnky/otvírák na víno.
Potřebujete léky. Nejsme lékárna a ani léky dávat nesmíme, i kdybychom je měli.
Postěžovat si, že vám do okna vlétnul hmyz, když je léto, okna směřují na les a vy je necháte otevřené.
Objednali jste si program od cestovky, která s naším hotelem nemá nic společného a vy nevíte, odkud zítra odjíždíte do Karlových Varů.
Nemáte signál na mobilu.
Přijeli jste se zájezdem a ztratili jste v centru svojí skupinu. A ne, opravdu nemáme mobil na průvodkyni a ani netušíme, kam skupina jde.
Chcete letět do Lisabonu/jet vlakem do Vídně a neumíte si najít sami cestu.
Mi chcete sdělit, že když jste byli v Rakousku/Německu/Polsku tak to rozhodně bylo jinak.
Chcete se zeptat, kde koupit nejkýčovatější vázu na světě.
Jsme plně zabookovaní a vy stejně potřebujete pokoj. Ne, vážně nemám přehled o volných pokojích ve všech hotelích v Praze, představte si to.
Máte ve 3 ráno hlad. Představte si, že ve tříhvězdičkovém hotelu za 15 euro na noc na osobu není room service ani restaurace otevřená 24/7.
Jste někde na dálnici u Prahy, kde je po levé straně obchodní centrum a potřebujete po telefonu odnavigovat do hotelu.
POTŘEBUJETE horkou vodu. Holt pokud se na cestách neobejdu bez čaje, tak si buď vezmu konvici s sebou, nebo si zaplatím hotel odpovídajícího standardu (a ceny), kde je konvice na pokoji.
Obtěžovat mě informací, že do tak hrozného hotelu už nikdy nepojedete. Jako vážně, to vás máme prosit na kolenou, ať se k nám ještě vrátíte?

Abyste to nepochopili špatně. Já mám svojí práci (jakžtakž) ráda. Pokud jsou na mě hosti milý, i já jsem milá a ráda jim pomůžu i třeba nad rámec svých povinností. Jinak je to ale práce náročná :D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images