#erasmus - po návratu

16:45:00

Sedím v práci a mám noční. Všude je klid, už i holandani šli spát. Slyším jenom film, který si pouští pán z ochranky. Pracuju zase v hotelu, ve kterém jsem pracovala před Belgií. Ano, není to ideální, ale vypadá, že se dost věcí zlepšilo. A jsou i jiný důvody, proč mi přišlo dobrý se vrátit.
Jsem ráda, že zase něco dělá a můj život dostal řád. Jak jsem už psala, nicnedělání je fajn, ale ne na moc dlouho. A peníze taky potřebuju.
Pořád jsem jenom lítala do školy a ze školy vyřídit papíry. A už mám konečně všechno. Ještě mi teda chybí uznávání předmětů, ale já vlastně nic ani uznat nechci, tak to snad nebude takový problém. Taky se ještě musí rozhodnout, kolik budu vracet ze stipendia, ale snad by to nemělo být moc.
Nedávno jsem byla s jedním člověkem na pivu a nějak jsme se bavili o všem možným. Taky o tom, jak mi to všechno chybí. Belgie, Gent, kamarádi.

,,Hele, ale to nemůžeš tak brát, že Praha je horší. Víš co, to je erasmus, to je prostě jenom kalení. Takhle nemůžeš žít pořád, přece, hahaha."

Něco jsem jenom zabručela a už jsem nic moc nepromluvila. Takovýhle kecy, to mě vždycky dokáže nadzvednout. Zvlášť od lidí, který byli nejdál tak maximálně na Slovensku. Protože samozřejmě, můj životní cíl je chodit každej tejden do klubu, žít na koleji a nic nedělat. Od toho tu máme jiný lidi...

Nechybí mi párty, to vůbec. Chybí mi kamarádi. Jasně, spoustu lidí jsem potkala maximálně v klubu, ale našla jsem si tam opravdu blízké přátele, se kterými jsme podnikali hodně dalších věcí. Kamarády, který mi tolikrát pomohli. Kamarády, na který jsem se mohla spolehnout. Kamarády, který mě změnili.

Nevím, jestli je to tím, jak jsem teď vlastně skoro dva týdny v Praze neměla práci ani školu a venku bylo hnusně, že se ani nedalo nic dělat, ale přijdu si tu hrozně osamělá. Jasně, že nějaký kamarádi mi tu zbyli, ale celkově mi přijde, že ten život šel dál a já už do něj nezapadám. Jako když přijdete do nový školy dva tejdny po začátku výuky, všichni se už znají a vy se moc nechytáte.

Ale. Není důvod se litovat. Chci zkusit spoustu nových věcí, chci poznat nové lidi. Mám v plánu tolik míst, kam se chci podívat. Aktuálně mám naplánovaný výlet do Varšavy, víkend v Gentu a týden ve Španělsku. S erasmus přáteli jsem pořád v kontaktu, s Jorgem, Matteem a Catarinou si píšeme v podstatě denně. Jenže na jak dlouho. Hrozně bych je potřebovala mít u sebe, a bylo by mi úplně jedno, v jaký zemi. Teda, pokud by to bylo v Evropě :D.

Jsem taky zpátky bruneta, ale nelíbí se mi odstín, kterým jsem to obarvila, takže to budu ještě ztmavovat :D. Částečně kvůli práci, ale i kdybych nenastoupila zpátky do hotelu, tak bych to udělala. Bláznivé barvičky jsou fajn, ale je docela náročné to nějak udržovat.


Musím jít pracovat, je skoro jedna hodina ráno a já nebyla nějak moc produktivní. Ale on je klid, zítra přijíždí studenti z Itálie, takže to bude horší. Ale co, teď už umim spoustu nových italských nadávek, takže si poradím.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images