Kde jíst ve Wroclawi

01:13:00

Na rozdíl od Káji z www.food-paper-travel.blogspot.com nepíšu články o jídle. Většinou se snažím jíst co nejlevněji takže to není nic moc, o čem by se mělo psát. Ale! Wroclaw, ač bych to nečekala, je čestnou výjimkou.  


Stara Paczkarnia
Adresa: Świdnicka 24,50-070


Na tenhle podnik jsem narazila opravdu náhodou. Jdu si po Wroclawi a vyhlížím nějaký cupcakes ke snídani. A najednou zahlédnu Starou Paczkarniu. Byla tam fronta, tak si řikám, že to musí bejt dobrý (a taky jsem měla už pekelnej hlad). Když jsem šla odpoledne kolem zpátky na hotel, tak byla fronta ještě větší (viz horní fotka). 


Do prodejny přímo vidíte, jak se ta dobrota vyrábí :). Mají různé druhy, seznam je tady: http://starapaczkarnia.pl/index.php/menu. Pochybuju, že mají pokaždý všechny druhy (když jsem tam byla já, tak neměli, ale vybrat se určitě dalo). Trochu mě pobavila ta ,,tradice" od roku 1989 - to mi nepřijde moc tradiční :D. 



A o co se vlastně jedná? Těsto je něco jako na koblihu, na vrchu je cukrová poleva a vevnitř náplň. Já měla vanilkovej puding, ještě teplej... áááá, to byla fakt dobrota. Kdyby tam nebyla taková fronta, koupila bych si ještě jeden domů :D. 




Bar Witek
Adresa: Wita Stwosza 40,Wrocław


To je tak. Byla jsem u Kosciolu sw Marii Magdaleny a měla jsem už pořádnej hlad, protože jsem cestou nemohla najít nic, kde bych se mohla/chtěla najíst. Ale pak jsem uviděla Bar Witek! měli tam zapiekanky a bylo to celkem levný. A opět plný poláků :D.
Během čekání na jídlo si můžete udělat třeba selfíčko v zrcadle.


No a to je ona, zapiekanka! Pořád mi přijde vtipný a fascinující, že polský typický jídlo je rozříznutá bageta, na kterou dáte houby a sýr a dáte to zapéct. Ale co. Hlavně, že je to dobrý . Já měla variantu Salami, která mě stála asi 6,50 zl, což je krásná cena :). A bylo to fakt velký, takže se z toho člověk nají.



Kebab King
Adresa: Świdnicka 24/26, Wroclaw



Kebab King jsem navštívila, když jsem totálně vyčerpaná přišla na hotel a nechtělo se mi nikam chodit. Jediný, co bylo ještě blíž, bylo KFC - to bylo přímo u budovy hotelu, ale tam se mi nechtělo. Tohle je hned vedle pekárny, o který píšu výš.

Když si objednáte, dají vám takovou krabičku s číslem. Když je vaše objednávka hotová, začne to svítit a vibrovat. To by člověk neřek, jak je Polsko moderní a pokroková země!


A samotný jídlo bylo taky fajn, ono u kebabu nemáte moc velký očekávání. Je to tady spíš pro doplnění, než že bych vám to vyloženě doporučovala. Při návštěvě Wroclawi se určitě bez kebabu obejdete :D.



A to by bylo pro dnešek všechno! Až jsem z toho psaní dostala hlad, jdu si něco uvařit :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Do Polska občas zavítám, tak něco určitě vyzkouším. :)

    ReplyDelete
  2. Skvělý článek! Určitě se někdy do Polska podívám, alespoň doufám!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

Flickr Images